Hoppa till huvudinnehåll
Handla online i: AT | IT | CH | FR | DE | UK | CZ | SE | DK | BE | NL | IE | ES | PL | PT | FI | GR | RO | NO | HU | BG | HR | LU

FAQ - frågor och svar

EN BESTÄLLNING

Du kan annullera din beställning. Om du har några avbokningar eller ändringar av din beställning är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på service@mosafil.com eller per telefon på +49 40 79 75 08 920.

Gärna! Mosaikmönster levereras i storlek ca 10x10 cm, kakelmönster skärs från önskat kakel och har en storlek på max 30x60 cm och kan inte bytas eller returneras.

Eftersom vi är en ren online-återförsäljare är du välkommen att beställa våra varor online på www.mosafil.com.

BETALNINGAR & PRISER

Du kan betala hos Mosafil med följande betalningsmetoder: • Omgående • Via PayPal • Med förskottsbetalning • Med faktura • Med kreditkort

Ja, alla angivna priser inkluderar moms.

Nej, priserna inkluderar inte frakt- och leveranskostnader inklusive moms. Fraktkostnaderna beräknas utifrån vikten och ditt postnummer. Fraktkostnaderna beräknas automatiskt och visas i varukorgen.

Vänligen kontakta vår kundtjänst på service@mosafil.com. Skicka oss ditt ordernummer eller ordernummer så att vi kan skicka den saknade fakturan till dig.

FRAKT

Vi skickar för närvarande bara våra paket med DHL eller DPD. Om den totala vikten av beställningen är för tung, kommer den att skickas med fraktbolaget Kühne & Nagel och Hellmann. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder de bästa fraktalternativen och väljer noggrant ut våra partners för att säkerställa snabb och pålitlig leverans. Leveransen sker med lyftplattform, ”fri kantsten”. Se till att det finns fri tillgång och en stadig yta så att du kan placera pallarna därefter.

Ja, du kan ange en separat leveransadress som skiljer sig från faktureringsadressen.

Vårt Mosafil-team strävar alltid efter att behandla din beställning så snabbt som möjligt. Eftersom våra varor har olika leveranstider kan du hitta dessa på vår produktsida. Detta uppdateras ständigt.

När vi har skickat din beställning kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsnumret för att spåra din beställning.

Nej, vi erbjuder tyvärr inte expressfrakt.

KRAV

Vänligen kontrollera din beställning noggrant när den anländer. Om din beställning skadades under transporten, vänligen rapportera skadan till oss samma dag. Skicka oss även bilder på skadan via e-post till service@mosafil.com. Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt och vidta nödvändiga åtgärder för ett utbyte eller återbetalning.

Vi ber om ursäkt för besväret. Vänligen kontakta vår kundtjänst på service@mosafil.com och skicka oss även bilder på den felaktiga varan. Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt och vidta nödvändiga åtgärder för ett utbyte eller återbetalning.

Om du returnerar din beställning måste du organisera den själv och stå för kostnaderna för pakettjänsten eller fraktbolaget själv. Inga returfraktkostnader debiteras för beställningar från Marketplace. Mer information finns i våra avbokningsvillkor.

När vi har tagit emot försändelsen och inspekterat varorna kommer vi att återbetala dig det lämpliga betalningsbeloppet. Beroende på postens leveranstid och betalningssätt bör krediteringen göras till ditt konto inom 14 arbetsdagar efter mottagandet av försändelsen. För återbetalningen använder vi samma betalningsmetod som användes i den ursprungliga transaktionen. Mer information finns i våra avbokningsvillkor.

KUNDKONTO

Du kan registrera dig när som helst, kostnadsfritt och utan förpliktelser, på www.mosafil.com under Mitt konto. Registrering ger många fördelar, såsom: • Snabb shopping • Spara dina data och inställningar. • Orderöversikt och fraktinformation • Hantera din prenumeration på nyhetsbrev Efter registrering får du ett bekräftelsemail från oss och kan sedan logga in på ditt konto när som helst.

Du kan ändra din personliga information när som helst. För att göra detta måste du logga in på ditt kundkonto. Du kan ändra dina uppgifter under "Personliga uppgifter".

Det är inga problem! Du kan när som helst begära ett nytt lösenord. Under "Mitt konto" klickar du på "Jag har glömt mitt lösenord". (Länk) och ange sedan din e-postadress. Du kommer då att få ett e-postmeddelande med en länk som du kan använda för att återställa ditt lösenord. Klicka på Återställ lösenord i e-postmeddelandet och ange sedan ett nytt lösenord. Efter att du har tilldelat ett nytt lösenord kan du logga in normalt igen.

Om du vill radera ditt kundkonto, kontakta helt enkelt vår kundtjänst från måndag till fredag ​​från 9:00 till 17:00 per telefon på +49 40 797 50 89 20 eller skicka oss ett e-postmeddelande till service@mosafil.com . Vi är här för att hjälpa till.

KUNDSERVICE

Om du inte längre vill få vårt nyhetsbrev kan du avregistrera dig när som helst. För att göra detta klickar du helt enkelt på avregistreringslänken som du hittar i slutet av varje nyhetsbrev.

Kontakta vår kundtjänst: Måndag till fredag ​​från 9.00 till 17.00 eller per telefon på Tel: +49 40 797 50 89 20 eller skicka oss ett e-postmeddelande till service@mosafil.com. Vi är här för att hjälpa till.